8/18/2011

Se on niin merkillistä tämä ihmisen elämä.
Täällä on joka paikka täynnä kangasta. Ja lankaa. Ja langanpätkiä. On surkeita kankaanriekaleita, kokonaisia metrisiä pätkiä ja vino pino neliöitä. Kyllä vain, meikämatami osaa ommella suoraa melko taitavasti, joten on erittäin kätevää erikoistua tilkkutöihin.

Tätä kirjoittavalla martalla on tapana jäädä koukkuun milloin mihinkin asiaan. Joskus hamassa menneisyydessä nuo pakkomielteet olivat huomattavan vahingollisia, kun näihin nykyisiin vertaa. Tämän hetken päähänpinttymiin lukeutuu tilkkujen leikkominen ja patalaput. Jos muuten, niin ainakaan patalappujen vähyydestä ei tämän talon ruoanlaitto jää kiinni.

Seinällä roikkuu papan vanha hiihtoneule, jonka siskonsa on taannoin omin herkin sormin veljelleen neulonut. Kertokaamme totuus: enää tuo uusi aarteeni ei pääse hiihtolenkeille mutta soisin sen kutittavan sen verran vähän, että se päällä olisi hyvä laskea pulkkamäkeä pienessä pakkasessa.

On tapahtunut jotain merkillistä.
Numero yksi: tomaatin kaveriksi tarkoitettu juliste tipahti heti kuvien julkaisemisen jälkeen, joten sillä on tuuraaja, kunnes saa kehykset.
Numero kaksi: remonttiblogissa ei ole tehty remonttia moneen kuukauteen mutta tänään siihen tulee muutos.
Numero kolme: viimeisen kuukauden aikana tämän sivuston päivittäiset sivulataukset ovat tuplaantuneet. Se on merkillistä. Se on myös varsin mukavaa mutta toisaalta on helppo joutua slaagin kouriin ja kohta suodattimen läpi ei pääse enää yksikään vähänkään henkilökohtaiselta tuntuva ajatus taikka kuva.

Tuosta edellämainitusta saattaisi jokin kyyninen kansalainen taikka taho ajatella, että siellä se sääliä huuteloo. Vaan niin huuteleekin mutta näin: Kakista kaveri kaiken kansan kuulolle kuka kumma kuoma karvaisilla käpälillä klikkaa kattomaan kotipalapeli-klokia? Aika hyvä koo-lause vaikka ite sanonki!

112 kommenttia:

Saara kirjoitti...

Määää! En ole tainnut pahemmin kommentoida, mutta tiiviisti seurailen. Sinulla on hauska tapa ilmaista kerrotavasi, ja aivan ihani sisutusideoita. Olen itse kohta muuttamassa, ja asjatus olisi dumpata vanhoja asioita kirppikselle, ja aloittaa puhtaalta pöydältä (kaikin tavoin). Sisutusinspiraation poimin sinun blogistasi!

Saara

Anonyymi kirjoitti...

Minä klikkaan! Joka päivä ainakin kerran :)

Olet ihana!

Kaisa kirjoitti...

Me ainakin klikataan ja tykätään. :)

Anonyymi kirjoitti...

Täällä ainakin yks karvakäpälä! :) Kerran-pari päivässä ainaki käyn siun blogiin kurkkaamassa. Niin mukavasti jutustelet ja vieläpä hienoja kuvia latailet, et ihan koukussa oon. Muksutkin sulla lähes saman ikäisiä kuin omani, niin mukava heitäkin seurailla kuvissa.

Ja löysinpä muuten uuden blogisi ihan sattumalta Kaksplussan mammakeskusteluista, siellä joku blogiasi ylisti ja osoitteenkin julkaisi. Oiskohan sitä kautta liuta muitakin mammoja koukuttunu?

Äläkä turhaan slaagia saa. Ainakaan tänne ruudun toiselle puolen ei ole vielä välittynyt mitään niin henkilökohtaista että ois myötähäpeetä tarvinnu tuntee. :)

Anonyymi kirjoitti...

Huutele menemään, kyllä me se kestetään! Tiiäkkö kuule, että tuo sun verbaaliakrobatia alkaa jo hipoa suomen ennätystä. Siis kyllähän mää sen oon tienny, että meidän rakas äidinkielemme on tarpeen vaatiessa notkeaa, mutta että ihan retsiä! Onnittelut siitä! Ja jatka vaan samaan malliin rohkeeta(?) paljasteluas...

-Riikka, joka luuraa Oulussa

Minna kirjoitti...

Esimerkiksi minä klikkailen päivittäin ja olen vinkannut blogista parille kaverille. Saatan käydä parikin kertaa päivässä kun sinä päivität blogia niin ahkeraan. Kun joskus työt tökkii ja pitää surffata netissä :-).
Törmäsin blogiisi muistaakseni jonkun divaani blogin kautta ja tykkään tyylistäsi.
Toivottavasti tämä klikkailuni ei nyt aiheuta stressiä ja lopetat bloggailun.

Nna kirjoitti...

minä myönnän ainakin klikkailevani tänne päivittäin.

larppa aliisa kirjoitti...

ainaski minä!

sillä tykkään tuosta meikä-martta tyylistäsi niin paljon. naurattaa, ku kuvittelen sua rennolla otteella tekemässä juttuja.

ja värimaailmasi kiehtoo myös.
että anna meidän tuntemattomienki vaan kurkkia!!

Annu kirjoitti...

MINÄ!!! Minä käyn täällä JOKA päivä!
Tykkään mukavan henkisestä blogistasi; tyylistäsi kirjottaa, kauniista kodistasi ja...
Ihan huippu kiva paikka.

Himo blogien seuraajana oon huomannu kun joku tietty blogi saa jonkun rajapyykin ylitse lukijoita niin kaikki häröt hiipii esiin:/

Älä laita ovia kiinni tai rajaa ajatuksia-
pysy otsikoissa; valtaosa kuitenkin positiivisiä!!!

Elle kirjoitti...

MINÄ!

ps. on muuten hieno tuo vaarinvanhavillapaita.. :)

Anonyymi kirjoitti...

Täällä yksi vaaraton kotiäiti Keski-Euroopasta kyttää sinua ja muutamaa muutakin blogia joissa esiintyy remppaa, lapsia ja oivaltavaa sanailua. Itseriittoisuudestani huolimatta en kuitenkaan usko olevani vastuussa nuista kaikista latauksista.

t. Veera

Tiina kirjoitti...

Minä! ;)

Tiina kirjoitti...

Vai pitäskö jatkaa että kinä. ;)

Lilla kirjoitti...

Mä. Vaimosi. Pus.

hanna kirjoitti...

ihanan värinen tuo neule!

zalla kirjoitti...

mä en ainakaa käy tääl!

Maiju kirjoitti...

Tuli tunne, että kirjoitit juuri minulle. Klikkaan blogiasi usein, kun ihailen kotia ja kuvia. Sen verran kerron itsestäni, (ettei siis tunnu, että ihan outo tyyppi stalkkailee blogiasi) että olen kahden pojan (kohta kolmen) äippi, jonka mies remonteeraa perheellemme kotia. Itse en siunatun tilani takia voi muuta kuin ideoita ja delegoida tehtäviä... Tykkään siis tyylistäsi :) ja tulen uudestaankin!

Maiju :)

Maiju kirjoitti...

Täällä kans yks ihan vaaraton äiti-ihminen, jonka mies remonteeraa ja tää ideoi. Tykkään kuvistasi ja blogistasi!

soila kirjoitti...

minä minä minä klikkaan, sulla on hauskimmat jutut!

Daria kirjoitti...

Siitä lähtien kun kohta päivälleen 27 vuotta sitten kohtasimme livenä Oyksin synnytysosastolla, olen seurannut elämääsi kaikilla tavoilla mikä on mahdollista. Olen tämän jo sanonutkin, mutta toistettakoon, että olet tyttö äänesi löytänyt, ole uskollinen sille. Ja en pitemmän päälle ota kuuleviin korviini sepostuksia esteistä sille miksi kuvakirjoja, joihin aiheita on rajattomasti, ei alkaisi syntyä. Tämän raapusti maamosi Mami

Anonyymi kirjoitti...

Minä saatan käyda muutaman kerran päivässä,nolona tunnustan..
Mutta syytä siitä vaan itteäs ja näitä huippu kivoja juttuja :D
Nämä sun hauskat jutut piristää nuutunutta 4 lapsen äitiä ;)

-tiia Oulun liepeiltä-

Idaleena kirjoitti...

Mä! En muista enää miten, miksi ja milloin, mutta koukussa ollaan joka tapauksessa. Lupaan vetää hihasta jos joskus jossakin törmäämme (haaveilin nykäiseväni jo tänä kesänä, kiitä onneasi ettei törmätty ;) )

Kiki kirjoitti...

No minähän se kans klikkailen! Tätä on niin mukava seurata!

Eedith kirjoitti...

MINÄ! Ja useimmiten poistun hymy huulillani. On meinaan mukavia juttuja täällä. Ja hulppeesti osaat käyttää suomen kieltä! Siitä superisti pointseja.

Ja mikä parasta, yhtään sun remonttejas väheksymättä, täällä on muutakin kuin remonttia :D

kehrä kirjoitti...

Täältäkin taas tänään klikkailtiin. :D

bara elina kirjoitti...

Meikkulikin klikkailee tänne toisinaan. Tai nyt pitkästä aikaa, kun hävisi linkki ja olin epämuistavainen muutoinkin. Nyt voin taas alkaa aktiiviklikkailemaan. Mutta tuskin sentään kommentoimaan, hyvänen aika, enhän minä ennenkään.

Anonyymi kirjoitti...

Tässähän ihan huono omatunto tulee kun en lähes koskaan kommentoi mitään blogeja.Seuraan päivittäin monia blogeja ja jonku toisen kautta tännekin löysin aikoja sitten.Usein täällä käyn kurkkimassa ja sinulla on niin mukava tyyli kirjoittaa ja muutenki koukuttava kun kerran on pakko aina tulla uudestaan.:)

Tarja

Tiia kirjoitti...

Määki :)
Haen inspiraatiota, ja kauniista kuvista tykkäilevänä ihmisenä saan täältä paljon ajatuksia.

LauraQ kirjoitti...

Mä. Tietty!

heidi. kirjoitti...

Et varmana arvannu, että mää käyn? Sää oot vaan paras, ja parraassa paikassa oot näköjään synnähtänykkin! Ilmankos ootki niin ihana! :D

Virpi kirjoitti...

No mä kans:)

Anonyymi kirjoitti...

yks lötkö oulusta koukussa juttuihisi ja kuviisi inspiroiviin. villi lupaus kiljaista jos joskus satutaan nokatusten.
:)

Sanna kirjoitti...

Minäkin täällä, senhän jo tiesit :-) Meillä on sun tuuraajataulun kaksi pikkuserkkua!

Anonyymi kirjoitti...

mä kans ku on kerta nii loistavat jutut sulla, et joskus ääneen nauran ja miehelleni luen!
Mä olen monen pienen kotiäiti oulun seudulta..

Minna-Leena kirjoitti...

Ei taida olla epäselvyyttä, että minäkin täällä roikun, päivittäin...

Roosa kirjoitti...

Minä<:

http://rosaliespaperplanes.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

Mä seuraan edelleen, sori vaan, tee aulis. :P
Ps. näin teidät eräänä kesä-heinäkuun vaihteisena iltana jossakin pellolla, ihan melkein parin metrin sätteeltä, mutta empähän uskaltanu ku vilikasta. sen verran ujoks on pitäny alakaa!
Laitappa taas arvontoja, jos voittaisin uuden taulun tohon olkkarin seinälle edellisen viereen, hih :).

Pipsa kirjoitti...

Minähän olen ihan koukussa ihanaan blogiisi, kuviisi ja teksteihisi. Jatka siis samaa rataa.

Aniliini kirjoitti...

Klik!

Kreeta kirjoitti...

Minäkin vaaraton äiti-ihminen kohotan karvaisen käpäläni. Liian laiskasti kommentoin. Sorry. Mutta teillä on kivan näköinen koti. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ja Hanneli tietenkin seurailee ja ihailee sanailun mestarin uusimpia juttuja! Uskomaton maamo! :)

Merja kirjoitti...

Minäkin klokiasi kurkistelen. Tykkään persoonallisesta kielestäsi ja reippaudestasi! Asustan Porvoossa, olen vaimo ja yhden lapsen sekä koiraparven mamma.

ketunpesän hanna kirjoitti...

klikkaillaan klikkaillaan aina silloin tällöin-ja viihdytään ja ihastellaan sekä (tai siis ennekaikkea)hulvatonta sanailua että kotia, remonttia ja huippuja ideoita. :) teikämartta nyt ottaa vaan ihan rauhallisesti tuplaantumiset ja antaa tulla tekstiä ja kuveja ihan silloin kuin vain siltä tuntuu. :)

eikä ole kyllä kertaakaan tullut semmoinen tunne että huh sentään kun se paljastelee ;)

Ihan tavallinen Outi kirjoitti...

Mie klikkaan kanssa joka päivä. Oli niin virkistävää keväällä löytää aimo joukko suomalaisia ja suomenkielisiä blogeja joissa on hyvää tekstiä ja laatusisältöä! Sinun on siis yksi niistä, ja ehdoton suosikki. :) Olin niin pitkään lukenut vaan pääasiassa amerikkalaisia.. plääh. Enää ei ne niin nappaa.

Anonyymi kirjoitti...

Mää oon vallan koukkuun jäänyt tähän sun blogiin. Sattumalta joskus eksyin tänne, ja nyt pitää joka päivä käydä tsekkaan. Sulla on mukavan rempseä tyyli kirjoittaa ja kiva koti. Monesti ihan naurattaa kun luen sun juttuja. Oli pakko vinkata kaverillekin tästä blogista..

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin tunnustan seuraavani tiiviisti blogiasi.Mutta elä pelkää, olen hyvin vaaaraton useamman lapsen äiti! =) Blogisi on ollut jopa henkireikä ja piristysruiske tämänhetkisen haastavan arjen keskellä. Lämmin kiitos siitä sinulle! =)

Pakko tähän väliin huikata, että meidän perheet (siis lapsuusajan)oli joskus menneisyydessä tekemisissä ja jonkun näköisiä tuttuja... Pirkanmaalta. =)

Helmina

Senni kirjoitti...

Klik klik aina kun listaan ilmestyy uus postaus! Ja toivottovasti niitä ilmestyy jatkossakin! :)

Tiina kirjoitti...

Minä täällä klikkailen! Pienen pojan äiti Varsinaisen Suomen Turusta. :D Jatkahan samaan malliin. :)

LauraIrina kirjoitti...

Minä kans, tuun aina melkein joka päivä käymään ja tykkäilemään :).

Vitsit, sulla on muuten ihanan olonen äiti!

NAKU kirjoitti...

No minä ainakin! Ja tosi moni muu, mikäli mun lemppariblogikyselyyn on uskominen. Jatkaisit vaan samaan malliin.

Anonyymi kirjoitti...

Minä, kyllä usein vähintään tykkään, joskus kommentoinkin. Mutta kun sun jutut on niin tyhjentäviä, että usein riittää hymyily itsekseen ruudun äärellä ;)

Anonyymi kirjoitti...

minä vähintäänkin kerran päivässä.
päivän piriste.piste.

salla

Anonyymi kirjoitti...

Myännän, että usein tulee käytyä. :) Täällä toinen joka on innostunut ompelemaan ja neulomaan! Tänään piti oikein tehdä listaa että mitä kaikkea tekis mieli tehä, ja mitä teenkin..

Päivi kirjoitti...

Hei!!

tätä blogia on kiva seurata, väriä, iloa, hyvää kirjoitusta, hauskuutta, lapsia, remppaa, kirppistelyä ja tuunausta.

Anonyymi kirjoitti...

Mä kans käyn! Kesä oli vähän hitaammalla käynnillä mut nyt taas uusin silmin! :P

-Alf

Anonyymi kirjoitti...

minäkin klikkailen. vähintään kerran päivässä. ja ihan vaaraton tapaus myös. kahden pienen pojan äiti. innostunut sisustamisesta entistä enemmän tämänkin blogin ansiosta.

näin sut nopeasti tänä kesänä.. en uskaltanut tulla hihasta nykimään.. miehelle vain ohimennen sanoin et hups, taisin just nähdä yhden mun lempibloggaajista. :)
jatka samaan malliin, mutta älä lopeta. ihania kuvia ja tarinoita. ja ihana koti. kiitos tästä :)
-emma. espoosta.

tiina kirjoitti...

mää kans! koska sää oot niin kiva ja ihana ja säpäkkä suustasi. Ja minusta sun ei kannata pelätä, ainakaan mää, vakkarilukijana, en tiiä susta ollenkaan liikaa :)

nuokku kirjoitti...

Yön pimeinä tunteina on tämäkin blogi löydetty. Joko minä tai yhtä hurahtanut työkaverini sinut bongasi. Ensin kiinnitin huomiota kuviin, sitten verbaaliseen lennokkuuteen. Ihanaa kun pystyit viittaamaan kintaalla kapeakatseisten ihmisten häiriköintiin ja jatkoit kirjoittelua. Persoonallinen tyylisi kirjoittaa on hauskaa luettavaa. toivottavasti jatkat samaan malliin vielä pitkään.

Koti kukkulalla / Maikki kirjoitti...

Minä myös, koukussa klokiisi :D Seurasin edellistä blogiasi (yksityiskohtia) ja sitten löysin myös tänne. Tykkään sun kirjoitustyylistä ja kuvista myös! Oot hauska ja selvästi myös kovinkin herttaisa martta :)

Anonyymi kirjoitti...

Minä joukon keskellä myös! Piän tyylistäs ja hauskasta tavasta kertoa asioita! Nää on päivien piristyksiä!! Monta kertaa päivässä kurkin! :)

Niina kirjoitti...

Hei,minäkin klikkailen aina silloin tällöin:) Ihana,pirteä ja rento blogisi saa heti hyvälle tuulelle joten jos on vähän kurjempi olo tai muuten vain tylsää,tulen katsomaan oletko päivittänyt ja usein olet ja se saa minut hymyilemään:) Kiitos siis!
Ja anteeksi myös kun olen tällainen hiljainen lukija..olen todella huono kommentoimaan,mutta ehkä nyt jatkossa hieman parempi.

Rillirousku kirjoitti...

Voi veljekset, arvakkaappa mikä slaagi nyt iski! :-O

Hui, silmämunat kuivuen täällä ällistelen lempeytenne määrää. Kiitos hyvät kansalaiset, armaat virtuaalitoverit <3

Kaisa kirjoitti...

Kolmekymppinen kahden pienen kotiäiti hakee täältä inspistä.Rempseänreipas kirjoitustyylisi ilahduttaa.

Anonyymi kirjoitti...

Minä myös, kolmen lapsen äiti käyn täällä joka päivä :) koskaan ei oo tullu jätettyä kommenttia..huippukiva blogi.
-saima

Anonyymi kirjoitti...

Keski-suomi pysyy vaiti;) Siispä nostan käpälän pystyyn omasta ja ainakin viiden ystäväni puolesta. sulla vaan on niin hienoja kuvia.

Rillis kirjoitti...

no tää täällä kurkkailee mitä ihmettä teillä on milloinkin meneillään siellä ihanassa keittiössä jossa pöydällä istuminenkaan ei oo vankilareissuksi ;)
rillirouskutuksen seuranta pitää mielen kotona virkeänä :)

Anonyymi kirjoitti...

Täällä kans klikkailee päivittäin melko uusi lukija. En enää muista miten tänne eksyin, mutta koukkuun jäin. Tuo postaus missä eri ihmiset esittelivät lempipaikkojaan oli tosi kiva idea. Ja muutenkin hienoja kuvia ja mahtavia ideoita!

satmaari kirjoitti...

:-)

Mä oon muuten ootellu pannu kuumana.

Anonyymi kirjoitti...

Minä myös- vaaraton kotiäiti keskeltä Suomea. Yhdyn edellisiin, verbaalinen lahjakkuutesi ja positiivisuutesi kiehtoo!

Kiki kirjoitti...

Kiki Keski-Suomesta terve! täysin vaaraton ja positiivisella mielellä klikkailemassa. Laps on, ja tulevasta remppakodista haaveillaan (tai nähdään painajaisia, ihan miten vaan).

Anonyymi kirjoitti...

Vuoden seurailun jälkeen en VOI jättää enää ilmoittautumatta:) Blogisi on todellinen helmi:)
-äiti oulusta

Anonyymi kirjoitti...

Minäki urkin joka päivä..(kerran- kaks..)

-Kahen lapsen äiti

Satu kirjoitti...

Mäkin myönnän käyneeni täällä viime aikoina usein. Olen löytänyt täältä monta kivaa juttua, joita pitää aina myöhemmin palata vielä katsomaan ja näyttämään miehellekin.

Anonyymi kirjoitti...

Nostan käteni ja tunnusta! Käyn joka päivä. Kerran, kahdesti, jopa kolmesti...

Miehenikin on jo huomannut innostukseni sinun bogia kohtaan! Ihmettelee miten toisten kotiin ja elämään kurkistaminen voi ollakin niin mielenkiintoista? Eikö meissä jokaisessa ole se uteliaskin puoli.. Minussa ainakin! :)

Bogissasi on vaan niin herkulliset jutut ja kotinne on niin SIEVÄ! Ne innostavat minua:pitämään silmäni auki kirpparilla ja miettimällä kotiini uutta/vanhaa ja kaunista..
Kiitos, palaan tänne aina!

Terveisin tyvär rannikolta

Hansu kirjoitti...

näitä vaarattomia kotiäitejä tuntuu olevan usiampiki, määki kuulun (toivottavasti!)siihen joukkoon;)
tuskin kehtaan edes kertoa yli-innokkuudestani tätä blogia kohtaan :D

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin myönnän lurkkivani joka päivä..;)
teillä on ihana koti ja lapset..
-kolmen muksun äiti pohjois-pohjanmaalta

Enni kirjoitti...

Myönnän, käyn monta monituista kertaa päivässä..:)

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin käyn! Kirjoitat niin mainiota tekstiä. :)

-mirkku-

Anonyymi kirjoitti...

Hep, yksi oululainen karvasormi ilimottautuu päivittäiseksi kävijäksi ;) Muutama kuukausi sitten jostain jonkin blogin kautta eksyin sivuillesi ja siitäpä lähtien "vierailen" teillä tiheään. Kerrot arkipäivä jutuista niiiii hauskan letkeällä tavalla. Elä hyvä ihiminen ala kovin palijoa suodattaa!!!

-K-

ai niin, hiivatti kun ihan katteeks käy nuo sun kirpparilöydöt. Mahtavaa kun nää teet löytöjä, mää vaan oon katteuesta viheriänä!!! :))

Anonyymi kirjoitti...

Minä myös.. Kuvat koukuttaa ja verbaalinen lahjakkuutesi on käsin kosketeltavaa.

Jatka samaan malliin! :)

Nainen Etelä-Suomesta.

Anonyymi kirjoitti...

Luen säännöllisesti -ja säännöllisesti tulen hyvälle mielelle :)
Luovuutesi on huikeaa!

T:äiti-ihminen minäkin

Suvi kirjoitti...

Minä klikkailen lähes päivittäin ja nautin kuvista ja jutuista :) Mukava ja mielenkiintoinen blogi :)

Anonyymi kirjoitti...

Täälläkin yleensä ainakin kerran päivässä kurkitaan, oisko uusia ihania juttuja ja kuvia, päivänpiristyksiä, ilmestyny. Ehdottomasti yks lemppariblogeista! Niin että kiitoksia vain! :)

T.yks äiti-ihminen lisää

ps. Aivan tosisöppänät lapset teillä

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin ilmoittaudun:) Klikkaan klokiisi päivittäin kaksi-kolme kertaa. Ihailen tyyliäsi ja elämäniloasi. Saat minut hyvälle tuulelle. Ja ehdottoman positiivista on, että päivität niin usein:)

T. karvakäpälä Länsi-Suomesta

Anonyymi kirjoitti...

Mää Tampereelta päin. Kuvien vuoksi blogeja urkin. Mutta SULTA on myös luettava joka ikinen sana! Jatka sää ni yhtä hymyä oon mää ;)
KIITOS!

Anonyymi kirjoitti...

Mää Tampereelta päin. Kuvien vuoksi blogeja urkin. Mutta SULTA on myös luettava joka ikinen sana! Jatka sää ni yhtä hymyä oon mää ;)
KIITOS!

Mari kirjoitti...

Täällä yksi uskollinen lukija lisää!

Kirjoitat nasevasti ja sulla on hyvä sisustussilmä! Teille syntyy upea koti!

Daria kirjoitti...

Saalistin tänään kirpulta kirkkaan keltaisen lusikan/haarukan/veitsen kuivaus purkin....kankaitakin väijyin sillä silmällä, mutta mitään erityistä ei nyt sattunut silmään. Ehkä teikämartalla nyt kuitenkin riittää ommeltavaa siinä työn alla olleessa peittehessä, vai joko on valmis?

Maamo Mami

Mire kirjoitti...

Minä kurkin joka päivä, ainaki kerran! :) :)

Anonyymi kirjoitti...

Tää on niin paras, ihana blogi ja sun kirjotukset!!!
t.piia etelästä

maria kirjoitti...

Täällä kans yks vaaraton äiti-ihminen. :)

Saila kirjoitti...

Urkin ja lurkin päivittäin, pidän tyylistäsi ja rakastan värimaailmaasi! Kaverin vinkkaamana löysin blogiisi, ja pois en lähde kulumallakaan!

Olen myöskin pitänyt itseäni ompelutumpelona, mutta nyt on alkanut pottuvarpaita myöten syyhyttää kokeilla, josko ompelukone kesyyntyis minunkin käsittelyssäni... Valat toivoa hienoine, mutta yksinkertaisine luomuksinesi :) Kaapissa muuten odottaa kaksi vuotta sitten kirpparilta hankkimani kangas, samaa ruskeavalkovinoraidallistaoranssikukallista kuin sinulla tuolla jossain tilkkuläjässä.

Blogiasi fanittaa poikien äiti rannikolta

paevi kirjoitti...

Kerran eksyin tänne ja sille tielle jäin. :)

Anonyymi kirjoitti...

Ys äiti Pirkanmaalta lukee ahkerasti blogiasi.

Anonyymi kirjoitti...

Ei, en ole äiti, enkä remontoi kotiani. Enkä ehkä aivan vaaratonkaan, kerroinhan huippu-super-hyper-hienosta blogistasi parille kaverilleni. Luulen että heistä sait pari lukijaa lisää. Siihen mun vaarallisuuteni sitte rajoittuuki :)
Kuten joskus aiemmin totesin, sun huumori ja kirjoitustyyli on huippuja!
Terkut täältä etelän perukoilta aivan ihanaisille lapsosillesi ja tietty yhtä ihanalle äitsykälle!

Sanne

eliisa kirjoitti...

Täällä yksi!
Ihania kuvia,hauskoja sanoja.Tykkään niin paljon!

Anonyymi kirjoitti...

Minä myös seuran blogiasi melkeimpä päivittäin. TYkkään blogisi tyylistä tuoda esille niin ihanat kuin vähemmän ihanat asiat. Siitä aistii todellisen elämän, elämän voiman ja ilon. :) Olet mainio kirjoittaja ja elät varmasti myös ihanaa elämää. :) Sinusta huokuu joku rauha. Paras blogi jota olen seurannut. Kiitos sinulle! Ja mukavaa alkanutta syksyä!
- äiti keskeisestä suomesta

Tuisku kirjoitti...

Tuiskukin tykkää täällä toisinaan töllöttää talossanne tapahtuvia tärisyttäviä toimianne.

Rempparojektinne on vaan niin mielenkiintonen, että pakkohan tänne minunkin on klikkailla.

Henna kirjoitti...

Kaksin käsin kokoan kotiini kivoja ja kekseliäitä ksisustusideoitasi :P Kirjoitat kutkuttavanhumoristisesti ja kuvatkin kertakaikkisen kauniita! Kiitos :)

Rillirousku kirjoitti...

Äimistynyt matami on menettänyt puhekykynsä kaiken tämän jälkimainigeissa. 8-O

Kiitos teille <3

Rillirousku kirjoitti...

Kiitos hyvät ystävät näistä mieltäylentävistä viesteistänne!

Voin tosin kertoa, että viime päivät on otsassani syystä tai toisesta roikkunut valtaisa makkara, enkä ole ollut lainkaan leppeä taikka hauska tai rauhaisa persoona, vaikka niin soisinkin olevani.

Palaan asiaan ihan kunnolla tässä tulevina päivinä! Mielessä on erästä pientä yllätystä teille, kun te ootte niin södejä <3

aNNa kirjoitti...

Jätämpä minäkin tähän postaukseen merkin käynnistäni. Joku aika sitten blogisi löysin ja sen jälkeen suurella innolla jokaista uutta postaustasi odotan. Upeat kuvat, nauruhermoja kutkuttava kirjoitustapa ..niistä on tämä blogi tehty :)

Miiruska kirjoitti...

Minä täällä hei! Vakivierailija, mutta niin laiska kommentoija :)

Anni kirjoitti...

Ilmoittudun ilomielin ihanan ihailijaksi.

On hyvät kuvat hyvistä aiheista hyvällä tekstillä. Hyvä! Jatka samaan tapaan Rillirousku!

Havaintoja kirjoitti...

parisen viikkoa sitten bongasin blogisi ja tykästyin.Ennenkaikkea kuviisi! mutta myös letkeään kirjoitustyyliin :)

Edla kirjoitti...

Kilik klik kliketi klik :D Ei maha mitään, kuvissa näkyy niin ihana värimaailma ja silmä lepää. Joka kerta.

Odotan kovasti oman asunnon myymistä ja uuden ostamista,, jotta pääsen myös kokoamaan omanlaistani kotikoloa. Vielä tänä vuonna uskoisin. Jei!

Tällä välin on kiva tutkailla muiden projekteja =)

Riina kirjoitti...

Mäki oikeesti käyn päivittäin mut nyt pohjosen reissun takia jäi käsimerkki antamatta, ja missasin mainion arvonnan!! Kuitenki oisin katsos voittanut, että harmi! :-)

Jonna kirjoitti...

Täällä yksi hidas matti myöhäinen klikkailija tykkää kotipalapeli blogista ihan hurjan paljon <3

Anonyymi kirjoitti...

Minä myös klikkailen useamman kerran viikossa.Vanhan talon remontoijana, sisustushulluna, lapsiperheen äitinä löydän niin paljon mielenkiintoista katsottavaa ja luettavaa.
t.Hanna hämeestä

Leena kirjoitti...

Klik, klik! Vähän myöhässä minäkin nyt sitten ilmoittaudun tänne. Melko useasti täällä käyn katsomassa, että mitä uutta luettavaa ja kuvaa nyt on tullut.

Rillirousku kirjoitti...

Kiitos kaikille <3

hanka kirjoitti...

minäkin täällä lueskelen tätä mukavaa blogia ja kommentoin aina käydessä.